What we do
creëren van blijvende impact
Wij creëren doelgerichte en essentiële ervaringen die een blijvende impact hebben op jouw merk, producten, diensten en concepten. Met tientallen jaren ervaring in samenwerking met nationale en internationale organisaties zoals Walt Disney, senz paraplu’s en T-Mobile, brengen wij een schat aan kennis en inzichten mee naar de tafel.
Telesto Group is in 2018 opgericht door Vincent Barnhard en Serhat Delice. We hebben onze kantoren samengevoegd en combineren daardoor meer dan 30 jaar aan kennis en netwerken. Sindsdien is Telesto uitgegroeid van een bureau tot een projectgerichte groep van interne en externe specialisten. Met enthousiasme en toewijding ontwikkelen en realiseren wij waardevolle en duurzame samenwerkingen.
Ons belangrijkste doel is om het succes van merken te waarborgen en tastbare waarde te leveren aan organisaties en de samenleving als geheel. Ons voornaamste doel is om de strategische visie te bieden en te implementeren die de klantervaringen verbetert.
We onderscheiden ons door uitstekende en plezierige samenwerking te stimuleren met onze klanten en specialisten. Dit leidt tot wederzijdse voordelen en stelt ons in staat om de strategie succesvol uit te voeren.
Door bedrijven te richten op gebruikerservaring en design thinking, stimuleren wij betekenisvolle transformaties die vertrouwen en vreugde inspireren en onwrikbare merkloyaliteit bevorderen.
We zijn erg trots op onze diverse talenten en expertise. Wij begrijpen het belang van een holistische aanpak, waarbij geen enkele discipline de oplossing domineert. Ons multidisciplinaire team zorgt ervoor dat we uitgebreide en op maat gemaakte oplossingen bieden om aan jouw unieke uitdagingen tegemoet te komen.
We zijn oprecht gepassioneerd om onze expertise met jou te delen en je te helpen jouw visie te verwezenlijken. Door onze diepgaande kennis van de laatste ontwikkelingen in de branche te combineren met onze pragmatische mindset gericht op nut en praktisch gebruik, analyseren, specificeren en voeren we projecten zorgvuldig uit met oog voor detail en zorgen we voor hun praktische haalbaarheid.
Als een bureau dat werkt volgens het retainermodel, vormen we langdurige partnerschappen met exclusieve klanten, meestal met een looptijd van 18 maanden. Via vaste maandelijkse tarieven bieden we een toegewijde focus op specifieke doelen en doelstellingen.