By Mik Tours
By Mik Tours
Telesto biedt Mik ondersteuning met marketing en strategisch advies om zijn onderneming in de markt te positioneren en te laten floreren
De Rotterdamse stadsgids Mik Hartman kwam, als startende ondernemer, naar Telesto. Hij stond in een zeer concurende Rotterdamse markt voor een enorme uitdaging, waar hij partners bij zocht. Zijn verzoek aan Telesto was om een unieke website te ontwikkelen. Dit heeft Telesto vertaald naar ondersteuning in de gehele marketingstrategie.
Stadsgids Mik Hartman wil Rotterdam laten zien zoals hij het heeft zien groeien. Hij wil je de stad laten proeven en zien zoals hij Rotterdam ziet. De bijzondere plekjes, het eten en de verhalen die niet te vinden zijn in een boekje. Mik Hartman wil mensen de beleving van deze dynamische stad op een persoonlijke wijze meegeven.
Mik Hartman is verheven tot Rotterdams icoon met een zeer persoonlijke stijl. Mik laat je op unieke en niet te evenaren wijze Rotterdam beleven. De uitnodiging aan Telesto was om daar recht, vorm en uiting aan te geven in huisstijl, website en drukwerk. Telesto biedt Mik momenteel ondersteuning met marketing en strategisch advies om zijn onderneming in de markt te positioneren en te laten floreren.
Telesto is zeer content met de aangename kruisbestuiving tussen Mik Hartman en Telesto en het succes van ByMikTours.
- Lorem Ipsum is simply dummy
- Lorem Ipsum is simply dummy
- Lorem Ipsum is simply dummy
- Lorem Ipsum is simply dummy

Next case in 10
Bruut Game
